FAQ

FAQ - De mest almindelige spørgsmål

 

Generelt for lejere og udlejere

 

Ved eventuelle spørgsmål, problemer eller andet

 

Kontakt hinanden direkte.

Kontakt Banana Parking.

Tlf. +45 70 20 95 00

Email: P@BananaParking.dk

 

For udlejer af P-plads

 

Hvis bilisten overskrider tiden

 

Kontakt bilisten direkte, detaljer ses under den enkelte booking.

Kontakt Banana Parking.

Informer os om den ekstra tid, så vi kan faktura den.

 

Hvis bilisten har parkeret et forkert sted

 

Kontakt bilisten direkte, detaljer ses under den enkelte booking.

Kontakt Banana Parking.

 

Hvorledes beregnes zone-takster

 

Vi benytter de gældende takster for området, men fratrækker rabat afhængig af det aktuelle udbud og efterspørgsel.

 

Hvorfor får jeg ikke besked om bookings

 

Du kan vælge at modtage besked pr. sms, email og/eller push.

Du kan tænde/slukke for enhver af disse meddelelses-typer, enten helt eller for en enkelt P-plads. Alt er muligt.

Klik her for indstillinger: https://www.bananaparking.dk/my-account#v-pills-settings

 

For lejer af P-plads

 

Skal jeg betale med det end angivne beløb

 

Nej, beløbet er inkl. alt.

 

Jeg er forsinket

 

Forlæng reservation og hvis dette ikke er muligt, så kontakt omgående Banana Parking.

 

P-pladsen er optaget

 

Kontakt først udlejer.

Kontakt Banana Parking.

 

Forlæng eller annulér booking

 

Dette gøres under bestillinger https://www.bananaparking.dk/bookings-made

Annullering kan ske indtil 30 min før start af den reserverede tid.

 

Når nøgle, kode eller bevis til forrude skal bruges

 

Procedure fremgår af detaljerne for P-pladsen.

 

Kan jeg benytte en anden bil

 

Ja, du kan registrere lige så mange køretøjer du lyster.

Ved ændring af køretøj til en eksisterende booking, kontakt Banana Parking.